Dlaczego warto współpracować z UNICEF?
UNICEF zachęca inwestorów do wspierania swoich projektów. Dla firmy to nie tylko koszty, ale także korzyści.
UNICEF to duża międzynarodowa organizacja zajmująca się niesieniem pomocy dzieciom na całym świecie. Jej działalność byłaby niemożliwa, gdyby nie wsparcie indywidualnych darczyńców, ale także, a może przede wszystkim dużych korporacji i małych firm. Wielu inwestorów postanawia wspierać projekty UNICEF kwotami, które w skali ich budżetów nie są wielkie, a dla UNICEF okazują się środkami, które mogą uratować lub polepszyć warunki życia wielu dzieci.
Inwestorzy wspierają UNICEF przede wszystkim finansowo, przekazując na konto organizacji darowizny. Są jednak projekty partnerskie, w których firma może np. przekazywać swoje produkty lub udostępniać oferowane przez siebie usługi.
Z pozoru wydaje się, że z takiej współpracy korzyści czerpie tylko jedna strona – UNICEF, ale to nieprawda. Bycie partnerem tak dużej i znanej organizacji przynosi korzyści także inwestorowi. Status firmy wspierającej UNICEF to konkretna korzyść wizerunkowa, którą można wykorzystać w swoich działaniach marketingowych. Największą korzyścią jest jednak satysfakcja, że przy okazji zarabiania dużych pieniędzy, można też zrobić coś dobrego dla dzieci.