Kiedy inwestorzy najczęściej wspierają UNICEF?
Coraz więcej firm decyduje się na udzielenie wsparcia projektom realizowanym przez UNICEF.
UNICEF to jedna z najbardziej znanych organizacji charytatywnych na świecie, która od wielu lat swoimi działaniami niesie pomoc dzieciom na całym świecie. W realizacji projektów realizowanych przez UNICEF pomagają inwestorzy z całego świata – globalne korporacje, ale także lokalne małe i średnie firmy.
Część inwestorów swoją pomoc ogranicza do przekazywania darowizn, ale są też firmy, które wspólnie z UNICEF realizują projekty dedykowane konkretnym celom. Wsparcie dla takich projektów często nie ma wymiaru finansowego, ale oznacza np. przekazanie produktów danej firmy.
Inwestorzy decydują się na wsparcie projektów UNICEF przede wszystkim ze względów marketingowych – bycie partnerem tak dużej organizacji charytatywnej pomaga w budowaniu dobrego wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorstw decyduje się na współpracę z UNICEF zwłaszcza przy okazji jakichś głośnych wydarzeń – wojen, trzęsień ziemi i innych katastrof, które uderzają także w dzieci. Zaangażowanie to z jednej strony chęć okazania solidarności i udzielenia pomocy, z drugiej budowanie pozytywnego wizerunku inwestora.